Książki sportowe dostępne na labotiga.pl - La Vuelta a Espana
 
Kup książkę w naszej księgarni:
Zapoznaj się z dodatkowymi materiałami:
Inne wydania książki:

Netflix. To się nigdy nie uda

  • Autor:
    Marc Randolph
  • Tytuł oryginału:
    That Will Never Work. The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea
  • Tłumaczenie:
    Agnieszka Brodzik
  • Data wydania:
    20 maja 2020
  • Format:
    140 x 205 mm
  • Liczba stron:
    424
  • ISBN:
    9788381297530
  • Sugerowana cena detaliczna:
    44,99 zł

 

Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix

Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego.

Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się nie uda.

Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces?

Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.

***

 

Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów subskrybentów Netflixa dziś. Warto.
Paweł Tkaczyk, ekspert budowania marki, paweltkaczyk.com

„To się nie uda” – ile razy słyszeliście w życiu te słowa? Ta książka to szalona, zabawna i inspirująca historia o tym, że w życiu nic nigdy nie idzie zgodnie z planem i żeby osiągnąć sukces, czasem trzeba posłuchać siebie, a nie innych.
Bartosz Kicior, Interia.pl

Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach start-upu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy.
„The Washington Post”

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat start-upów z Doliny Krzemowej.
Decca Aitkenhead, „The Sunday Times”

Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę.
Gina Keating, autorka Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs

 

Biogram autora:

Marc Randolph 
jest współzałożycielem Netflixa, był też jego pierwszym dyrektorem generalnym, producentem wykonawczym serwisu internetowego oraz członkiem zarządu. Oprócz tego założył samodzielnie albo we współpracy kilka innych odnoszących sukcesy start-upów, służył za mentora początkującym przedsiębiorcom, a także zainwestował w liczne udane przedsięwzięcia technologiczne.