fbpx

Ruszyła nasza akcja billboardowa na Euro 2020

dodano: 8 czerwca 2021
Udostępnij:    Share Share

Aż 69% mężczyzn w Polsce interesuje się piłką nożną, natomiast co najmniej jedną książkę w ciągu roku przeczytało zaledwie 33% przedstawicieli płci męskiej. W związku ze zbliżającymi się finałami Mistrzostw Europy postanowiliśmy zorganizować kampanię społeczną mającą zachęcać mężczyzn do czytania.

Kampania outdoorowa Wydawnictwa SQN

W dużych miastach w całej Polsce: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Gliwicach czy Chorzowie można znaleźć nasze billboardy z hasłem „Kup mu książkę, zanim na dobre zalegnie przed telewizorem”. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że mężczyźni statystycznie czytają znacznie mniej książek. Jak zainteresować ich tym, by częściej wybierali tę formę spędzania wolnego czasu? Podsunąć lekturę o czymś, co żywo ich interesuje!

Ilu mężczyzn interesuje się w Polsce piłką nożną?

Takim tematem jest z pewnością piłka nożna, gdyż aż 69% mężczyzn w Polsce deklaruje, że się nią interesuje. Chcąc wykorzystać ten fakt, jak i zbliżające się Euro 2020, postawiliśmy na przekaz dla kobiet, by te kupiły swojemu partnerowi, ojcu, wujkowi czy synowi książkę o futbolu. Nasza oferta przygotowana z okazji turnieju jest niezwykle obszerna i obejmuje propozycje dla interesujących się historią futbolu („Moje najważniejsze 90 minut” Jacka Janczewskiego i Emila Kopańskiego, „Mecze polskich spraw” Stefana Szczepłka), biografie piłkarzy („Basta. Moje życie, moja prawda” Marco Van Bastena) czy pozycje dla najmłodszych fanów („Mbappe” i „Van Dijk” w serii „Wydarzyło się naprawdę” Yvette Żółtowskiej-Darskiej).

Zachęćmy kibiców do czytania

Mamy nadzieję, że odbiorcy kampanii nie pozostaną głusi na nasze apele, a lektura książek, które przygotowaliśmy na Euro, stanie się początkiem pięknej czytelniczej przygody. Naszym celem jest, by niedługo proporcje czytających mężczyzn do tych zainteresowanych futbolem były bardziej wyrównane.

AKTUALNOŚCI

Staże bywają magiczne ...

Absurd goni absurd – i nic dziwnego, skoro to staż. Kto był na bezpłatnym stażu, ten się w cyrku nie śmieje – do kanonu miejskich legend weszło już zasypywanie bezbronnego praktykanta papierologią, konieczność wykazywania się doświadczeniem zawodowym, żeby móc być posyłanym po kawę czy…

Trzecia edycja akcji K...

Trzecia edycja akcji Klimatyczni i Kulturalni ruszyła! Akcja Klimatyczni i Kulturalni to ekologiczno-kulturalna inicjatywa organizowana przez Wydawnictwo SQN, Gminę Pobiedziska oraz autora Marcina Mortkę. Razem działamy na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej, poprawy sytuacji naszej planety oraz promocji literatury! Finał każdej edycji to wydarzenie, podczas którego…

T. Kingfisher po raz p...

Autorka bestsellerów odwiedzi Warszawę podczas festiwalu Bazyliszek 2025 W dniach 4–6 lipca 2025 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja festiwalu Bazyliszek – wydarzenia skierowanego do fanów fantastyki i gier bez prądu. Wśród zaproszonych gości znalazła się T. Kingfisher – jedna z najciekawszych autorek współczesnej fantastyki,…