
Ruszyła nasza akcja billboardowa na Euro 2020
Aż 69% mężczyzn w Polsce interesuje się piłką nożną, natomiast co najmniej jedną książkę w ciągu roku przeczytało zaledwie 33% przedstawicieli płci męskiej. W związku ze zbliżającymi się finałami Mistrzostw Europy postanowiliśmy zorganizować kampanię społeczną mającą zachęcać mężczyzn do czytania.
Kampania outdoorowa Wydawnictwa SQN
W dużych miastach w całej Polsce: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Gliwicach czy Chorzowie można znaleźć nasze billboardy z hasłem „Kup mu książkę, zanim na dobre zalegnie przed telewizorem”. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że mężczyźni statystycznie czytają znacznie mniej książek. Jak zainteresować ich tym, by częściej wybierali tę formę spędzania wolnego czasu? Podsunąć lekturę o czymś, co żywo ich interesuje!
Ilu mężczyzn interesuje się w Polsce piłką nożną?
Takim tematem jest z pewnością piłka nożna, gdyż aż 69% mężczyzn w Polsce deklaruje, że się nią interesuje. Chcąc wykorzystać ten fakt, jak i zbliżające się Euro 2020, postawiliśmy na przekaz dla kobiet, by te kupiły swojemu partnerowi, ojcu, wujkowi czy synowi książkę o futbolu. Nasza oferta przygotowana z okazji turnieju jest niezwykle obszerna i obejmuje propozycje dla interesujących się historią futbolu („Moje najważniejsze 90 minut” Jacka Janczewskiego i Emila Kopańskiego, „Mecze polskich spraw” Stefana Szczepłka), biografie piłkarzy („Basta. Moje życie, moja prawda” Marco Van Bastena) czy pozycje dla najmłodszych fanów („Mbappe” i „Van Dijk” w serii „Wydarzyło się naprawdę” Yvette Żółtowskiej-Darskiej).
Zachęćmy kibiców do czytania
Mamy nadzieję, że odbiorcy kampanii nie pozostaną głusi na nasze apele, a lektura książek, które przygotowaliśmy na Euro, stanie się początkiem pięknej czytelniczej przygody. Naszym celem jest, by niedługo proporcje czytających mężczyzn do tych zainteresowanych futbolem były bardziej wyrównane.
KSIĄŻKI, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
AKTUALNOŚCI

Wydawnictwo SQN na Mię...
Już w dniach 23–26 października widzimy się na największym literackim wydarzeniu w Polsce – Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie. Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo spotkań z autorami – od międzynarodowych gwiazd po ulubionych twórców polskich czytelników. Będą rozmowy, autografy, wspólne zdjęcia i okazja, by zdobyć…

Finał trzeciej edycji ...
Finał trzeciej edycji akcji Klimatyczni i Kulturalni Za nami finał trzeciej edycji akcji Klimatyczni i Kulturalni, który odbył się 20 września podczas Pikniku Ekologicznego w Biskupicach pod Poznaniem. Pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia jest Marcin Mortka – pisarz, tłumacz i pasjonat ekologii, który, jak sam mówi, chce…

Agata Wróbel i jej „Ci...
Premiera autobiografii „Agata Wróbel. Ciężar życia” w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie stała się niezwykle poruszającym wydarzeniem. Dwukrotna medalistka olimpijska, legenda polskich ciężarów, podzieliła się z czytelnikami historią pełną triumfów, ale też dramatów, które na zawsze odmieniły jej życie. Spotkanie pełne emocji Agata Wróbel…