fbpx

Ruszyła nasza akcja billboardowa na Euro 2020

dodano: 8 czerwca 2021
Udostępnij:    Share Share

Aż 69% mężczyzn w Polsce interesuje się piłką nożną, natomiast co najmniej jedną książkę w ciągu roku przeczytało zaledwie 33% przedstawicieli płci męskiej. W związku ze zbliżającymi się finałami Mistrzostw Europy postanowiliśmy zorganizować kampanię społeczną mającą zachęcać mężczyzn do czytania.

Kampania outdoorowa Wydawnictwa SQN

W dużych miastach w całej Polsce: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Gliwicach czy Chorzowie można znaleźć nasze billboardy z hasłem „Kup mu książkę, zanim na dobre zalegnie przed telewizorem”. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że mężczyźni statystycznie czytają znacznie mniej książek. Jak zainteresować ich tym, by częściej wybierali tę formę spędzania wolnego czasu? Podsunąć lekturę o czymś, co żywo ich interesuje!

Ilu mężczyzn interesuje się w Polsce piłką nożną?

Takim tematem jest z pewnością piłka nożna, gdyż aż 69% mężczyzn w Polsce deklaruje, że się nią interesuje. Chcąc wykorzystać ten fakt, jak i zbliżające się Euro 2020, postawiliśmy na przekaz dla kobiet, by te kupiły swojemu partnerowi, ojcu, wujkowi czy synowi książkę o futbolu. Nasza oferta przygotowana z okazji turnieju jest niezwykle obszerna i obejmuje propozycje dla interesujących się historią futbolu („Moje najważniejsze 90 minut” Jacka Janczewskiego i Emila Kopańskiego, „Mecze polskich spraw” Stefana Szczepłka), biografie piłkarzy („Basta. Moje życie, moja prawda” Marco Van Bastena) czy pozycje dla najmłodszych fanów („Mbappe” i „Van Dijk” w serii „Wydarzyło się naprawdę” Yvette Żółtowskiej-Darskiej).

Zachęćmy kibiców do czytania

Mamy nadzieję, że odbiorcy kampanii nie pozostaną głusi na nasze apele, a lektura książek, które przygotowaliśmy na Euro, stanie się początkiem pięknej czytelniczej przygody. Naszym celem jest, by niedługo proporcje czytających mężczyzn do tych zainteresowanych futbolem były bardziej wyrównane.

AKTUALNOŚCI

„Adrenalina” – n...

„To nie jest Ewangelia boga, lecz dziennik 40-letniego faceta, który rozlicza się ze swoją przeszłością, a przyszłości patrzy prosto w oczy – jakby była kolejnym przeciwnikiem, któremu trzeba stawić czoło”. Adrenalina, nowa książka Zlatana Ibrahimovicia trafi do sprzedaży w Polsce już w 2022 roku! …

Autobiografia Scottie&...

Myśleliście, że o drużynie Chicago Bulls z lat 90-tych wiecie wszystko? Scottie Pippen chciałby, żebyście dowiedzieli się jeszcze więcej! Już na początku 2022 roku wydamy autobiografię 6-krotnego mistrza NBA przetłumaczoną na język polski. Kiedy polska premiera „Unguarded”? Premiera polskiej wersji książki…

Jerzy Chromik nominowa...

Jerzy Chromik, Radosław Leniarski i Michał Okoński zostali nominowani do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego. „Press” przyzna ją już po raz siódmy. Nagrodą im. Bohdana Tomaszewskiego nagradzani są dziennikarze sportowi mający doskonały warsztat dziennikarski, prezentujący elegancję w posługiwaniu się językiem polskim oraz wyróżniający…

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych (adres e-mail) przez Administratora (Wydawnictwo SQN) w celu przesyłania informacji marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

rsz_1rsz_logo_biale-150x105-new

Więcej niż książka!
Wydawnictwo sine qua non

© Copyright – Wydawnictwo SQN 2010-2021

Go to Top