fbpx

Ruszyła nasza akcja billboardowa na Euro 2020

dodano: 8 czerwca 2021
Udostępnij:    Share Share

Aż 69% mężczyzn w Polsce interesuje się piłką nożną, natomiast co najmniej jedną książkę w ciągu roku przeczytało zaledwie 33% przedstawicieli płci męskiej. W związku ze zbliżającymi się finałami Mistrzostw Europy postanowiliśmy zorganizować kampanię społeczną mającą zachęcać mężczyzn do czytania.

Kampania outdoorowa Wydawnictwa SQN

W dużych miastach w całej Polsce: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Gliwicach czy Chorzowie można znaleźć nasze billboardy z hasłem „Kup mu książkę, zanim na dobre zalegnie przed telewizorem”. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że mężczyźni statystycznie czytają znacznie mniej książek. Jak zainteresować ich tym, by częściej wybierali tę formę spędzania wolnego czasu? Podsunąć lekturę o czymś, co żywo ich interesuje!

Ilu mężczyzn interesuje się w Polsce piłką nożną?

Takim tematem jest z pewnością piłka nożna, gdyż aż 69% mężczyzn w Polsce deklaruje, że się nią interesuje. Chcąc wykorzystać ten fakt, jak i zbliżające się Euro 2020, postawiliśmy na przekaz dla kobiet, by te kupiły swojemu partnerowi, ojcu, wujkowi czy synowi książkę o futbolu. Nasza oferta przygotowana z okazji turnieju jest niezwykle obszerna i obejmuje propozycje dla interesujących się historią futbolu („Moje najważniejsze 90 minut” Jacka Janczewskiego i Emila Kopańskiego, „Mecze polskich spraw” Stefana Szczepłka), biografie piłkarzy („Basta. Moje życie, moja prawda” Marco Van Bastena) czy pozycje dla najmłodszych fanów („Mbappe” i „Van Dijk” w serii „Wydarzyło się naprawdę” Yvette Żółtowskiej-Darskiej).

Zachęćmy kibiców do czytania

Mamy nadzieję, że odbiorcy kampanii nie pozostaną głusi na nasze apele, a lektura książek, które przygotowaliśmy na Euro, stanie się początkiem pięknej czytelniczej przygody. Naszym celem jest, by niedługo proporcje czytających mężczyzn do tych zainteresowanych futbolem były bardziej wyrównane.

AKTUALNOŚCI

Seria „Czas Żniw” i tr...

To już potwierdzone. Bestsellerowy cykl Samanthy Shannon i nagrodzona trzema statuetkami Hugo trylogia N.K. Jemisin zostaną zekranizowane! „Pęknięta ziemia” na dużym ekranie Za przeniesienie do kin cyklu „Pęknięta ziemia” będzie odpowiadać studio TriStar Pictures znane z filmów „Jumanji”, „Matylda” i „Dystrykt…

Pocztówka od Anety Jad...

Od Autorki: Droga Czytelniczko i drogi Czytelniku, „Garstki z Ustki” to seria równie zmienna jak pogoda nad Bałtykiem, miasteczko nadmorskie o różnych porach roku albo pensjonat przed sezonem, w trakcie sezonu i po sezonie. Zróżnicowana, jak różne są jej bohaterki:…

Zamiast niszczyć książ...

Nie chcemy niszczyć książek. Chcemy podzielić się nimi z osobami, które potrafią je kochać nawet z małymi wadami. I zrobić razem z wami coś dobrego! Dwa wydania książki „Morza wszeteczne” Dlatego od dziś w sprzedaży są dwa wydania „Mórz wszetecznych”….

rsz_1rsz_logo_biale-150x105-new

Więcej niż książka!
Wydawnictwo sine qua non

© Copyright – Wydawnictwo SQN 2010-2021

Go to Top