fbpx

Projektanci emocji

O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Autor:  Greg Hoffman 

Data wydania:   11/09/2024

Tłumaczenie:  Jan Halbersztat

Format:  140 x 205 mm

Ilość stron:   376

Oprawa:   miękka ze skrzydełkami

ISBN:   9788382104370

Dostępne wersje:   papierowa / ebook / audiobook

Cena detaliczna:   59,99 zł / ebook: 47,99 zł

OPIS Z OKŁADKI

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

BIOGRAM

Autor bez zdjęcia

Greg Hoffman

Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.

AKTUALNOŚCI

„Nadzieja FCR...

Napisany przez Anitę Werner i Michała Kołodziejczyka reportaż „Nadzieja FC. Futbol, ludzie, polityka” został doceniony przez jury konkursu Grand Press – Książka Reporterska Roku 2025. Publikacja, w której autorzy tłumaczą za pomocą piłki nożnej zjawiska społeczne, polityczne i historyczne, znalazła się w finałowej jedenastce konkursu. Wkrótce wyłoniona…

Wrocławskie Targi Dobrej Książki 2025
Wydawnictwo SQN na Wro...

Już w dniach 5–7 grudnia 2025 zapraszamy na Wrocławskie Targi Dobrych Książek, które odbędą się tradycyjnie w Hali Stulecia. Znajdziecie nas na stoisku nr 110 – jak zawsze z nowościami, bestsellerami oraz bogatym programem spotkań z autorkami i autorami SQN. Godziny otwarcia targów …

Łódzkie Targi Książki
Wydawnictwo SQN na Łód...

Już w dniach 21-23 listopada 2025 zapraszamy na drugą edycję Łódzkich Targów Książki, które odbędą się w wyjątkowej przestrzeni Dworca Łódź Fabryczna. To największe święto literatury w regionie, gromadzące wydawnictwa i antykwariaty z całej Polski. Miłośnicy książek będą mogli poznać nowości, zdobyć autografy oraz spotkać swoich ulubionych…