fbpx

Projektanci emocji

O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Autor:  Greg Hoffman 

Data wydania:   11/09/2024

Tłumaczenie:  Jan Halbersztat

Format:  140 x 205 mm

Ilość stron:   376

Oprawa:   miękka ze skrzydełkami

ISBN:   9788382104370

Dostępne wersje:   papierowa / ebook / audiobook

Cena detaliczna:   59,99 zł / ebook: 47,99 zł

OPIS Z OKŁADKI

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

BIOGRAM

Autor bez zdjęcia

Greg Hoffman

Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.

AKTUALNOŚCI

Targi Książki Kraków 2025
Wydawnictwo SQN na Mię...

Już w dniach 23–26 października widzimy się na największym literackim wydarzeniu w Polsce – Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie. Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo spotkań z autorami – od międzynarodowych gwiazd po ulubionych twórców polskich czytelników. Będą rozmowy, autografy, wspólne zdjęcia i okazja, by zdobyć…

Finał trzeciej edycji ...

Finał trzeciej edycji akcji Klimatyczni i Kulturalni Za nami finał trzeciej edycji akcji Klimatyczni i Kulturalni, który odbył się 20 września podczas Pikniku Ekologicznego w Biskupicach pod Poznaniem. Pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia jest Marcin Mortka – pisarz, tłumacz i pasjonat ekologii, który, jak sam mówi, chce…

Agata Wróbel i jej „Ci...

Premiera autobiografii „Agata Wróbel. Ciężar życia” w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie stała się niezwykle poruszającym wydarzeniem. Dwukrotna medalistka olimpijska, legenda polskich ciężarów, podzieliła się z czytelnikami historią pełną triumfów, ale też dramatów, które na zawsze odmieniły jej życie. Spotkanie pełne emocji Agata Wróbel…