Data wydania: 11/09/2024
Tłumaczenie: Jan Halbersztat
Format: 140 x 205 mm
Ilość stron: 376
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788382104370
Dostępne wersje: papierowa / ebook / audiobook
Cena detaliczna: 59,99 zł / ebook: 47,99 zł
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Świetne wieści dla fanów książek sportowych dla dzieci! Yvette Żółtowska-Darska – autorka bestsellerowej serii Wydarzyło się naprawdę – została nominowana w konkursie Best Stream Audio Awards w kategorii AUDIOBOOK FAKTU. Nominację zdobył audiobook Lewy. Chłopak, który zachwycił świat, czyli opowieść o dzieciństwie i sportowej drodze…
Jak powstaje książka? Czym zajmują się osoby pracujące w wydawnictwie? Jak skutecznie promować książki i czytelnictwo w Polsce? Piotr Stokłosa, menadżer kategorii SPORT i marki LaBotiga.pl, odwiedził Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boruszowicach, by w ramach zajęć z doradztwa zawodowego opowiedzieć o swojej pracy. Młodzież z klas 6-8 dowiedziała…
Fani powieści Juana Gómeza-Jurado mają powód do radości – autor oficjalnie ogłosił, że trylogia Todo Arde zostanie zekranizowana. Tym razem nie będzie to serial jak „Reina Roja. Czerwona królowa” (Prime Video) i „Blizna” (koprodukcja CANAL+, premiera w Polsce 18 lipca), ale pełnometrażowy film przygotowany przez Prime Video….