Data wydania: 11/09/2024
Tłumaczenie: Jan Halbersztat
Format: 140 x 205 mm
Ilość stron: 376
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788382104370
Dostępne wersje: papierowa / ebook / audiobook
Cena detaliczna: 59,99 zł / ebook: 47,99 zł
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

Na PGE Narodowym w Warszawie odbyła się uroczysta premiera autobiografii „Wita Państwa Dariusz Szpakowski” autorstwa Dariusza Szpakowskiego i Przemysława Rudzkiego. Na spotkaniu pojawiła się plejada gwiazd mediów, sportu, filmu i telewizji. Od dziś książkę wydaną przez Wydawnictwo SQN można znaleźć w księgarniach w całej Polsce. …
Sezon targowy trwa w najlepsze! Po Krakowie czas na Katowice – widzimy się już 7–9 listopada podczas Targów Książki w Katowicach w Międzynarodowym Centrum Kongresowym! Przygotowaliśmy dla Was spotkania z autorami, których dobrze znacie i lubicie. To także okazja do zdobycia autografów, zrobienia wspólnych zdjęć i…
Już w dniach 23–26 października widzimy się na największym literackim wydarzeniu w Polsce – Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie. Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo spotkań z autorami – od międzynarodowych gwiazd po ulubionych twórców polskich czytelników. Będą rozmowy, autografy, wspólne zdjęcia i okazja, by zdobyć…