fbpx

Projektanci emocji

O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Autor:  Greg Hoffman 

Data wydania:   11/09/2024

Tłumaczenie:  Jan Halbersztat

Format:  140 x 205 mm

Ilość stron:   376

Oprawa:   miękka ze skrzydełkami

ISBN:   9788382104370

Dostępne wersje:   papierowa / ebook / audiobook

Cena detaliczna:   59,99 zł / ebook: 47,99 zł

OPIS Z OKŁADKI

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

BIOGRAM

Autor bez zdjęcia

Greg Hoffman

Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.

AKTUALNOŚCI

Staże bywają magiczne ...

Absurd goni absurd – i nic dziwnego, skoro to staż. Kto był na bezpłatnym stażu, ten się w cyrku nie śmieje – do kanonu miejskich legend weszło już zasypywanie bezbronnego praktykanta papierologią, konieczność wykazywania się doświadczeniem zawodowym, żeby móc być posyłanym po kawę czy…

Trzecia edycja akcji K...

Trzecia edycja akcji Klimatyczni i Kulturalni ruszyła! Akcja Klimatyczni i Kulturalni to ekologiczno-kulturalna inicjatywa organizowana przez Wydawnictwo SQN, Gminę Pobiedziska oraz autora Marcina Mortkę. Razem działamy na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej, poprawy sytuacji naszej planety oraz promocji literatury! Finał każdej edycji to wydarzenie, podczas którego…

T. Kingfisher po raz p...

Autorka bestsellerów odwiedzi Warszawę podczas festiwalu Bazyliszek 2025 W dniach 4–6 lipca 2025 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja festiwalu Bazyliszek – wydarzenia skierowanego do fanów fantastyki i gier bez prądu. Wśród zaproszonych gości znalazła się T. Kingfisher – jedna z najciekawszych autorek współczesnej fantastyki,…