Data wydania: 05/09/2018
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski
Format: 140 x 205 mm
Ilość stron: 336
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788381292436
Dostępne wersje: papierowa / ebook / audiobook
Cena detaliczna: 42,99 / ebook: 39,99 zł
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.pot-i-piksele.pl
Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.
Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.
Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.
Adam Conover
Jason Schreier jest autorem Krwi, potu i pikseli i reporterem Bloomberg News, gdzie pisze o branży gier. Poprzednio przez osiem lat pracował dla Kotaku, jednego z największych portali internetowych o grach na świecie. O grach pisał wcześniej dla Wired, współpracował także z różnymi tytułami prasowymi, takimi jak „New York Times”, „Edge”, „Paste”, „Kill Screen” i The Onion News Network. Mieszka z żoną i córką w Nowym Jorku.
Przełomowe dziennikarstwo śledcze Jasona Schreiera zapewniło mu miejsce pośród wybitnych reporterów zajmujących się światem gier wideo. W swojej niecierpliwie wyczekiwanej i pieczołowicie przygotowanej nowej książce Schreier przygląda się badawczym okiem nieprzewidywalnej branży oraz wytrwałości pracujących w niej ludzi.
Absurd goni absurd – i nic dziwnego, skoro to staż. Kto był na bezpłatnym stażu, ten się w cyrku nie śmieje – do kanonu miejskich legend weszło już zasypywanie bezbronnego praktykanta papierologią, konieczność wykazywania się doświadczeniem zawodowym, żeby móc być posyłanym po kawę czy…
Trzecia edycja akcji Klimatyczni i Kulturalni ruszyła! Akcja Klimatyczni i Kulturalni to ekologiczno-kulturalna inicjatywa organizowana przez Wydawnictwo SQN, Gminę Pobiedziska oraz autora Marcina Mortkę. Razem działamy na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej, poprawy sytuacji naszej planety oraz promocji literatury! Finał każdej edycji to wydarzenie, podczas którego…
Autorka bestsellerów odwiedzi Warszawę podczas festiwalu Bazyliszek 2025 W dniach 4–6 lipca 2025 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja festiwalu Bazyliszek – wydarzenia skierowanego do fanów fantastyki i gier bez prądu. Wśród zaproszonych gości znalazła się T. Kingfisher – jedna z najciekawszych autorek współczesnej fantastyki,…